برای تامین بخشی از نیازهای دارویی کشور آماده هستیم

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
17 اردیبهشت 1398
ض9

مدیرعامل گروه داروسازی اکتوور استان البرز با اشاره به شرایط تحریمی کشور گفت: برای تامین بخشی از نیازهای دارویی کشور آماده هستیم. به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور،نهاله نراقی روز سه شنبه در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از مجموعه دارویی اکتوور در شهرک صنعتی بهارستان کرج افزود: امروز سند همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا کردیم و امیدواریم بتوانیم از فناوری موجود کشور برای تامین نیازهای داخلی استفاده کنیم . وی ادامه داد: باید فناوری را به صنعت متصل کرد و از ظرفیت های موجود برای بهبود شرایط تولید استفاده بهینه به عمل آورد. نراقی گفت: گروه داروسازی اکتوور امروز به مرکز شتاب دهنده تولید مجهز شد و از توانمندی نخبگان برای نوآوری در تولید استفاده خواهد کرد. مدیرعامل گروه تولیدی اکتوور بیان داشت: اکنون 190 قلم دارو در این مجموعه تولید می شود که برای درمان مغز و اعصاب ، ام اس، سرطان، ایمونولوژی و گوارش در اختیار مراکز درمانی و بیماران قرار می گیرد. وی با بیان اینکه 18 درصد نیاز دارویی کشور دراین مجموعه تامین می شود، افزود: از 2 سال پیش برای صادرات برنامه ریزی کرده ایم و اکنون درخواست های متعدد از کشورهای مختلف داریم . وی گفت: حدود سه هزارو 500 نفر در این مجموعه مشغول به کارهستند که 90 درصدآنان زیر 40 سال سن دارند و از نخبگان دانشگاهی کشور می باشند. امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری مرکز شتاب دهنده سرعت کسب و کار گروه دارویی اکتوور راه اندازی شد. منبع: ایلنا

مدیرعامل گروه داروسازی اکتوور استان البرز با اشاره به شرایط تحریمی کشور گفت: برای تامین بخشی از نیازهای دارویی کشور آماده هستیم.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور،نهاله نراقی روز سه شنبه در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از مجموعه دارویی اکتوور در شهرک صنعتی بهارستان کرج افزود: امروز سند همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا کردیم و امیدواریم بتوانیم از فناوری موجود کشور برای تامین نیازهای داخلی استفاده کنیم .

وی ادامه داد: باید فناوری را به صنعت متصل کرد و از ظرفیت های موجود برای بهبود شرایط تولید استفاده بهینه به عمل آورد.

نراقی گفت: گروه داروسازی اکتوور امروز به مرکز شتاب دهنده تولید مجهز شد و از توانمندی نخبگان برای نوآوری در تولید استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل گروه تولیدی اکتوور بیان داشت: اکنون 190 قلم دارو در این مجموعه تولید می شود که برای درمان مغز و اعصاب ، ام اس، سرطان، ایمونولوژی و گوارش در اختیار مراکز درمانی و بیماران قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه 18 درصد نیاز دارویی کشور دراین مجموعه تامین می شود، افزود: از 2 سال پیش برای صادرات برنامه ریزی کرده ایم و اکنون درخواست های متعدد از کشورهای مختلف داریم .

وی گفت: حدود سه هزارو 500 نفر در این مجموعه مشغول به کارهستند که 90 درصدآنان زیر 40 سال سن دارند و از نخبگان دانشگاهی کشور می باشند.

امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری مرکز شتاب دهنده سرعت کسب و کار گروه دارویی اکتوور راه اندازی شد.

منبع: ایلنا

مطالب مرتبط

مشارکت فعال اکتوور در چهلمین همایش سالیانه انجمن علمی روان پزشکان ایران

مشارکت فعال اکتوور در چهلمین همایش سالیانه انجمن علمی روان پزشکان ایران

مشارکت فعال اکتوور در برپایی بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق

مشارکت فعال اکتوور در برپایی بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق

معرفی داروی اکتوژست و دوفامد

معرفی دو داروی پروژسترونی شرکت آتی فارمد در کنگره بین‌المللی رویان

روز داروسازی مبارک.pngی

پنجم شهریور، روز داروسازی مبارک!

nahaleh naraqi

پیام تبریک خانم نهاله نراقی به مناسبت روز پزشک