افتتاح شتابدهنده دارویی و غذایی اکتوتک با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
16 آذر 1399
Eftetah

به گزارش روابط عمومی گروه اکتور: دکتر علی نراقی در افتتاحیه شتاب دهنده دارویی و غذایی گفت:  این مجموعه حاصل تفکر به وجود آمدن  حلقه بین صنعت و دانشگاه است. و آرزوی پدرم این بود که دانشگاه را با صنعت پیوند دهیم، و باعث دلگرمی افراد شویم  اکتوتک اولین گام  برای این کار است. گروه اکتوور تشکل شده از مجموعه دارویی و غذایی و با توجه به شرایط موجود در جامعه و ویروس کرونا سرپا نگه داشتن این مجموعه کار بسیار سختی است ولی همه پرسنل این مجموعه تمام تلاش خود را می کنند و همینطور که مشاهده میکنید ما موفق شدیم مجموعه جدیدی تاسیس کنیم و این خانواده را بزرگتر کردیم. در ادامه این مراسم دکتر محمد پیرورام عضو هیئت مدیره و مدیر دپارتمان اجرایی افزودند:: حلقه گمشده بین صنعت و دانشگاه ها شتابدهندها هستند  متاسفانه در دانشگاها پروژه هایی کلید میخورد که با واقعیت صنعت خیلی فاصله دارد و همواره صنعت نیاز هایی دارد که میتواند به دست دانشگاه و با کمک علم روز دنیا تامین شود. متاسفانه این اتفاق به طور مستمر انجام نمی شد. گروه دارویی و غذایی اکتوور یکی از پیشگامانی است که به طور جدی وارد این عرصه شد و تلاش کرده تا پروژهای خود را به طور کامل در این بخش پیش ببرد. در واقع واقعیت داروسازی و دانشکده های شیمی، تفاوت های جدی با نیاز های روز دنیا دارد. امروزه در کنار دارو های  کانوکشنال دارو های بایو تک هم جایگاه خاصی دارند. مجموعه اکتوتک با پیوند تحقیق و پژوهش و با کارخانه ها تلاش میکند  دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی بتوانند در ملکول های جدید و سلول های جدید که در دارو های بایو تکنولوژی که مصرف دارویی دارند جنبه صنعتی به آنها بدهد.  پزشکی شخصی: در حوزه تخصصی که علم روز دنیا است در کنار دکتر نجاری  تلاش کردیم تا پروژهایی در این خصوص را  به نتیجه برسانیم که به زودی خبر های خوبی خواهیم داشت.  با توجه به وجود  ویروس کوید ۱۹ اکتوتک در کنار دانشمندان این حوزه به بومی سازی کیت های تشخیص کرونا رسیدیم. آنچه که در اکتوتک اتفاق افتاده جهش است در صنعت در خصوص دارو ها ی جدید دارو هایی که با ژن DNA افراد که میتوانیم وضعیت جسمی انها را تحلیل کنیم. و داروهایی که در این زمینه می تواند به روش  زندگی افراد کمک کرد.  و در ادامه مهندس علی رضا ابراهیمی مدیر بازرگانی و صادرات مجموعه آماده لذیذ افزود: مجموعه آماده لذیذ یک استعداد کم نظیر در…

به گزارش روابط عمومی گروه اکتور:

دکتر علی نراقی در افتتاحیه شتاب دهنده دارویی و غذایی گفت: 

این مجموعه حاصل تفکر به وجود آمدن  حلقه بین صنعت و دانشگاه است. و آرزوی پدرم این بود که دانشگاه را با صنعت پیوند دهیم، و باعث دلگرمی افراد شویم  اکتوتک اولین گام  برای این کار است.

گروه اکتوور تشکل شده از مجموعه دارویی و غذایی و با توجه به شرایط موجود در جامعه و ویروس کرونا سرپا نگه داشتن این مجموعه کار بسیار سختی است

ولی همه پرسنل این مجموعه تمام تلاش خود را می کنند و همینطور که مشاهده میکنید ما موفق شدیم مجموعه جدیدی تاسیس کنیم و این خانواده را بزرگتر کردیم.

در ادامه این مراسم دکتر محمد پیرورام عضو هیئت مدیره و مدیر دپارتمان اجرایی افزودند::

حلقه گمشده بین صنعت و دانشگاه ها شتابدهندها هستند

 متاسفانه در دانشگاها پروژه هایی کلید میخورد که با واقعیت صنعت خیلی فاصله دارد و همواره صنعت نیاز هایی دارد که میتواند به دست دانشگاه و با کمک علم روز دنیا تامین شود. متاسفانه این اتفاق به طور مستمر انجام نمی شد.

گروه دارویی و غذایی اکتوور یکی از پیشگامانی است که به طور جدی وارد این عرصه شد و تلاش کرده تا پروژهای خود را به طور کامل در این بخش پیش ببرد.

در واقع واقعیت داروسازی و دانشکده های شیمی، تفاوت های جدی با نیاز های روز دنیا دارد.

امروزه در کنار دارو های  کانوکشنال دارو های بایو تک هم جایگاه خاصی دارند. مجموعه اکتوتک با پیوند تحقیق و پژوهش و با کارخانه ها تلاش میکند  دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی بتوانند در ملکول های جدید و سلول های جدید که در دارو های بایو تکنولوژی که مصرف دارویی دارند جنبه صنعتی به آنها بدهد. 

پزشکی شخصی: در حوزه تخصصی که علم روز دنیا است در کنار دکتر نجاری  تلاش کردیم تا پروژهایی در این خصوص را  به نتیجه برسانیم که به زودی خبر های خوبی خواهیم داشت.

 با توجه به وجود  ویروس کوید ۱۹ اکتوتک در کنار دانشمندان این حوزه به بومی سازی کیت های تشخیص کرونا رسیدیم.

آنچه که در اکتوتک اتفاق افتاده جهش است در صنعت در خصوص دارو ها ی جدید دارو هایی که با ژن DNA افراد که میتوانیم وضعیت جسمی انها را تحلیل کنیم.

و داروهایی که در این زمینه می تواند به روش  زندگی افراد کمک کرد. 

و در ادامه مهندس علی رضا ابراهیمی مدیر بازرگانی و صادرات مجموعه آماده لذیذ افزود: مجموعه آماده لذیذ یک استعداد کم نظیر در کشور دارد و در بخش غذای سالم و با توجه به نیاز روز جامعه و غذای آماده نقش اساسی دارد.

حدود ۳ سال است که به بخش تولید غذای سالم  و ترکیبات تخصصی ورود کرده ایم.

مجموعه اکتوتک تصمیمی صحیح برای اجرای پروژهای غذایی و دارویی است،  وبرای شروع کار مجموعه آماده لذیذ دو پروژه ملی شکر سبک و بذر را برای جلوگیری از بیماری و سلامت جامعه آغاز کرده  و با استقبال خوبی از سوی سازمان های تخصصی  رو به رو شده است.

در پایان دکتر نجاری از چهره های علمی حاضر در مراسم گفت:با توجه به شرایط جوی کشور باید در کنار شرکتهایی مثل اکتوور به سمت تولید بذر برویم که با شرایط اقلیمی ما سازگاری داشته باشد.

این گونه فعالیت ها در کشور باید زیر ساختهای علمی داشته باشد و حضور شرکت های  شتاب دهنده  فعالیت اولیه ی این گونه فعالیت ها است.

در شان کشور ما نیست که برای تولید محصولات کشاورزی وابسته به سایر کشورها باشیم.

از مجموعه اکتور تشکر میکنم بابت اعتماد و هزینه که بر روی پروژهای انجام داد باید در نظر داشت که  قطعا همه پروژه ها به نتیجه نهایی نمی رسد ولی اکتوتک  این ریسک را پذیرفته،  و سرمایه گذاری در این بخش کرده است.

مطالب مرتبط

روز داروسازی مبارک.pngی

پنجم شهریور، روز داروسازی مبارک!

nahaleh naraqi

پیام تبریک خانم نهاله نراقی به مناسبت روز پزشک

WhatsApp Image 2024-08-10 at 12.07.21

درمان و کاهش عوارض یائسگی با داروهای جدید «آتی فارمد»

تولید نخستین داروی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان ریزش مو سکه‌ای(آلوپشیا آره آتا) شدید در کشور

تولید نخستین داروی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان ریزش مو سکه‌ای(آلوپشیا آره آتا) شدید در کشور

رونمایی از داروی نوروستایل شرکت داروسازی اکتوورکو

کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی