ایده‎های خلاقانه و مبتکرانه دارویی و غذایی به محصول تبدیل می‌شود

نویسنده:
اکتوورکو
تاریخ انتشار:
22 اردیبهشت 1398
21

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شرکت اکتوور، تفاهم نامه ای با هدف ایجاد شتاب دهنده هایی برای تبدیل ایده‎های خلاقانه و مبتکرانه دارویی و غذایی به محصولات ارزشمند امضا کرد. به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری با شرکت اکتوور، موافقت‏نامه ایجاد و راه‏اندازی شتابدهنده خصوصی در حوزه محصولات دارویی و غذایی را منعقد کرد. ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری و شرکت اکتوور کو و شرکت غذایی آماده لذیذ در این موافقت‏نامه در خصوص ایجاد این شتابدهنده و ایجاد بستری مناسب برای محققان و شرکتهای نوپا با هدف تبدیل ایده‎های خلاقانه و مبتکرانه به محصولات ارزشمند، توافق کردند. پیش‏بینی شده است که حداقل 10 تیم منتخب با استقرار در این شتابدهنده، و اخذ حمایت مالی ستاد برای تحقیق و توسعه، فعالیت خود را آغاز کنند. همچنین با توجه به زیرساخت‏های مناسب گروه اکتوور کو و شرکت‏های زیرمجموعه آن، موافقت‏نامه دیگری با هدف مشارکت در تولید صنعتی محصولات مورد تایید ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد. در این موافقت‏نامه مقرر شد ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بسته محصولات حاوی بهترین خروجی‏ها و محصولات بدست آمده از فعالیت‏های شتابدهنده های همکار را به شرکت اکتوور کو ارائه کند و در صورت توافق نهایی، با حمایت مالی ستاد توسعه زیست‏فناوری، این محصولات به تولید انبوه رسیده و روانه بازار شود. ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالهای اخیر، با حمایت معاونت علمی و فناوری و در تعامل با شرکت‏های پیشرو حوزه زیست‏فناوری و با هدف پرورش ایده‏های برتر و حمایت از شرکت‏های نوپا و دانش‏بنیان، اقدام به تاسیس و راه‏اندازی بیش از 10 شتابدهنده تخصصی در حوزه زیست‏فناوری کرده است.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شرکت اکتوور، تفاهم نامه ای با هدف ایجاد شتاب دهنده هایی برای تبدیل ایده‎های خلاقانه و مبتکرانه دارویی و غذایی به محصولات ارزشمند امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه اکتوور، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری با شرکت اکتوور، موافقت‏نامه ایجاد و راه‏اندازی شتابدهنده خصوصی در حوزه محصولات دارویی و غذایی را منعقد کرد. ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری و شرکت اکتوور کو و شرکت غذایی آماده لذیذ در این موافقت‏نامه در خصوص ایجاد این شتابدهنده و ایجاد بستری مناسب برای محققان و شرکتهای نوپا با هدف تبدیل ایده‎های خلاقانه و مبتکرانه به محصولات ارزشمند، توافق کردند. پیش‏بینی شده است که حداقل 10 تیم منتخب با استقرار در این شتابدهنده، و اخذ حمایت مالی ستاد برای تحقیق و توسعه، فعالیت خود را آغاز کنند.

همچنین با توجه به زیرساخت‏های مناسب گروه اکتوور کو و شرکت‏های زیرمجموعه آن، موافقت‏نامه دیگری با هدف مشارکت در تولید صنعتی محصولات مورد تایید ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد. در این موافقت‏نامه مقرر شد ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بسته محصولات حاوی بهترین خروجی‏ها و محصولات بدست آمده از فعالیت‏های شتابدهنده های همکار را به شرکت اکتوور کو ارائه کند و در صورت توافق نهایی، با حمایت مالی ستاد توسعه زیست‏فناوری، این محصولات به تولید انبوه رسیده و روانه بازار شود.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالهای اخیر، با حمایت معاونت علمی و فناوری و در تعامل با شرکت‏های پیشرو حوزه زیست‏فناوری و با هدف پرورش ایده‏های برتر و حمایت از شرکت‏های نوپا و دانش‏بنیان، اقدام به تاسیس و راه‏اندازی بیش از 10 شتابدهنده تخصصی در حوزه زیست‏فناوری کرده است.

مطالب مرتبط

مشارکت فعال اکتوور در چهلمین همایش سالیانه انجمن علمی روان پزشکان ایران

مشارکت فعال اکتوور در چهلمین همایش سالیانه انجمن علمی روان پزشکان ایران

مشارکت فعال اکتوور در برپایی بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق

مشارکت فعال اکتوور در برپایی بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق

معرفی داروی اکتوژست و دوفامد

معرفی دو داروی پروژسترونی شرکت آتی فارمد در کنگره بین‌المللی رویان

روز داروسازی مبارک.pngی

پنجم شهریور، روز داروسازی مبارک!

nahaleh naraqi

پیام تبریک خانم نهاله نراقی به مناسبت روز پزشک